معرفی محصولات آموزش زبان های خارجی کوثرپرداز

معرفی جدیدترین محصولات و آلبوم های آموزش زبان در ایران

معرفی محصولات آموزش زبان های خارجی کوثرپرداز

معرفی جدیدترین محصولات و آلبوم های آموزش زبان در ایران

آموزش کاربرد عملی پنج هزار لغت انگلیسی پراستفاده به فارسی توسط ک

http://s2.picofile.com/file/7139651284/monk_m.jpg

برای اولین بار در ایران روی شش دی وی دی نزدیک به سی ساعت فیلم آموزشی از موقعیت های مختلفی که یک کارآگاه وسواسی به نام مانک در بین انگلیسی زبان ها دچار می شود را در قالب یک برنامه آموزشی با هدف یاددهی لغات کلیدی مکالمات روزمره در زندگی این کارآگاه نکته سنج که انعکاسی مستقیم از زندگی کشورهای امروزی انگلیسی زبان است ، آماده کرده ایم. این مجموعه به طور صد در صد با فرهنگ ایران اسلامی مطابقت دارد و لذا این آلبوم آموزشی برای تمام سنین و کلیه اعضای خانواده مناسب است. افزون بر این شخصیت منحصر به فرد کارآگاه تیز و باهوش داستان یعنی جناب مانک با آن وسواس بیش از حدش و طرز لباس پوشیدن رسمی با فرهنگ ما سازگارو آشناست و بیننده در هر سن و سالی که باشد بلافاصله با جناب کارآگاه احساس صمیمت می کند.

این آلبوم به صورت اپیزودهای بیست دقیقه ای آماده شده که در هر اپیزود کارآگاه مانک به موشکافی یک پرونده خاص می پردازد. ابتدا لغات مهم و کلیدی درس با ترجمه فارسی تقدیم شما می شود و سپس درس ها همراه با زیر نویس همزمان انگلیسی پخش می شود. موقع استفاده از هر لغت سخت یا جدید بلافاصله معنای فارسی همان لغت در بالای صفحه نقش می بندد تا بیننده بتواند به سرعت معنای جملات را بفهمد. داستانی بودن هر اپیزود و از همه مهم تر بامزه بودن کارآگاه مانک که در بدترین شرایط به فکر وسواس و حساسیت بیش از اندازه در منظم بودن اشیا و تمیز بودن آنهاست باعث می شود که بیینده هنگام تماشای فیلم ها با تمام تمرکز و توجه به صحنه ها خیره شود و در نتیجه به واسطه همین دقت بالا یادگیر با سرعت و کارآیی بیشتری رخ می دهد.

ناگفته نماند که کارآگاه مانک در حال حاضر مانند شرلوک هولمز یک شخصیت جهانی و معروف است و سایت های مختلفی روی اینترنت به تعریف و معرفی تکنیک ها و دقت بینی و تیز بینی این کارآگاه زبردست قرن بیست و یک می پردازند.

در مجموعه آلبوم آموزش و تقویت زبان کارآگاه مانک شرکت کوثرپردازان شما با بیش از پنج هزارلغت و واژه انگلیسی به زبان فارسی آشنا می شوید و کاربرد این لغات را در موقعیت های مختلف از نزدیک وبه دفعات مشاهده می کنید. بعداز تماشای این مجموعه توانایی شما در درک مطلب فیلم های کارآگاهی و پلیسی چند صد برابر افزایش می یابد و از همه مهم تر قدرت درک مفاهیم جدید در مکالمات روزمره خیابانی و سینمایی و نمایشی نیز به واسطه تنوع اپیزودها بسیار زیاد می شود.

اگر به دنبال روشی برای حفظ و تقویت زبان انگلیسی می گردید. اگر می خواهید موقع یاد گرفتن انگلیسی حتی در سطح پیشرفته و متوسط به بالا از کمک زبان مادری و فارسی خود بی بهره نباشید. اگر می خواهید زبان انگلیسی را در کنار خانواده خود یاد بگیرید و همه از تماشای برنامه های آموزشی ویدویی زبان آموزی شما لذت ببرند. اگر می خواهید فرزندان شما بدون هیچ مشکلی بارها و بارها فیلم های آموزش زبان را تماشا کنند و به طور ناخودآگاه توان درک مطلب و تلفظ و دایره لغات خود را وسعت بخشند. اگر آموزشگاهی دارید و می خواهید در فرصت ای مختلف برای زبان آموزان فیلم های سرگرم کننده و جذاب بگذارید و بر اساس این فیلم ها با آنها بحث کنید. و خلاصه کلام اگر به دنبال مجموعه ای هستید که حداقل تا یکماه شبی یکساعت شما را به دنیای شیرین زبان دوم و جهانی انگلیسی ببرد.مجموعه آلبوم یادگیری انگلیسی کارآگاه مانک شرکت کوثرپردازان همان چیزی است که شما در جستجوی آن هستید. این مجموعه روی شش دی وی دی به قیمت سی هزارتومان به بازار عرضه شده است و روی هر دی وی دی سه ساعت فیلم آموزشی قرار داده شده است. کیفیت فیلم ها عالی بوده و دی وی دی ها روی تمام دستگاه هایی که قابلیت پخش دی وی دی معمولی دارند قابل استفاده است. بدیهی است که فیلم ها را می توانید به کامپیوتر خود منتقل کنید و در محل کار و حین سفر نیز از آنها استفاده نمائید.

http://s2.picofile.com/file/7139651719/monk_b.jpg


این فیلم جهت استفاده در بخش های آموزش تمام مراکز آموزشی دولتی و خصوصی مناسب است. اثر بخشی و کارآیی یادگیری زبان انگلیسی توسط تکنولوژی برتر ویدئویی عصر حاضر به اثبات رسیده است. آلبوم یادگیری انگلیسی به کمک کارآگاه مانک شاهد این ماجراست.

روش خرید محصولات کوثرپرداز

http://www.kowsarpardaz.com

تلفن تماس:02177788465الی 8